عبدالرضا مصری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر در کشور کلیه اجناس به روز قیمت گذاری می شوند و قیمت ها به بالاترین قیمت ممکن صورت می گیرد.
کد خبر: ۶۷۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 12 November 2018

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این در حالی است که در کشورهایی که سیستم مالیاتی وجود دارد ورودی و خروجی فروشگاه ها و موسسه های مالی مشخص است، در چنین سیستمی حق ندارند قیمت کالاها را تا زمانی که کالا به صفر نرسیده و خرید جدید صورت نگرفته تغییر دهند.

 وی خاطر نشان کرد:تا کالا در فروشگاه ها با سیستم مالیاتی به صفر نرسیده قمیت گذاری جدید نباید صورت  بگیرد مگر در صورتی می توانند کالایی را گران تر بفروشند که گرانتر خریداری کرده باشند اما متاسفانه در کشور ما به محض اینکه شایعه افزایش قمیت شکل می گیرد همه قمیت کالاهای موجود در انبارها به بالاترین نرخ ممکن افزایش می یابد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در حالی افزایش قیمت ها یک شبه صورت می گیرد که در جهت کاهش قمیت هیچ وقت این اتفاق به سرعت نمی افتد، حتی وقتی بازار جریان کاهشی را طی می کند، یکسال طول می کشد روند کاهشی قمیت مورد قبول بازار قرار گیرد، این موضوع در کالا و خدمات به چشم می خورد.

مصری تاکید کرد:با توجه به اینکه نظارت سیستمی در کشور وجود ندارد، بسیاری از این شرایط سو استفاده می کنند و یک شبه پول های بادآورده به جیب می زنند وفرار می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار