فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس نماد اقتدار و امنیت در جامعه است و این اقتدار و امنیت باعث ایجاد امنیتی پایدار در جامعه شده، بگونه ای که اکثر شهروندان آن را به خوبی احساس می کنند.
کد خبر: ۶۷۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 12 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم صبحگاه پلیس کرمانشاه اظهار داشت: با حضور مقتدرانه پلیس در صحنه های مختلف شاهد کنترل بسیاری از جرائم و کاهش آن ها در سطح استان بوده ایم.

وی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی یکایک همکاران در بخش های مختلف انتظامی استان شاهد امنیتی مطلوب هستیم، بگونه ای که فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده است.

امان اللهی خاطرنشان کرد: البته در ایجاد این امنیت، همکاری و همراهی مردم با ماموران پلیس نیز بسیار موثر بوده و قطعا هر قدر این تعامل و همراهی افزایش یابد شاهد شرایط بهتری در این خصوص خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: رضایتمندی مردم از مجموعه اقدامات پلیس بهترین پاداش برای کارکنان خدوم و بی ادعای نیروی انتظامی است که جان بر کف برای امنیت آفرینی زحمت می کشند.

وی تاکید کرد: پلیس در هر جامعه نماد و الگوی اقتدار، صبر و متانت به شمار می رود و در کشورمان نیز این قضیه صادق است، بگونه ای که خیلی ها با دیدن پلیس آرامش پیدا می کنند.

امان اللهی گفت: الگو بودن پلیس وظیفه همکاران را سخت تر از قبل کرده و رفتار، گفتار و نوع برخورد آن ها در جامعه و حتی درون خانواده همواره زیر ذره بین قرار دارد، بنابراین همواره باید با متانت و صبر و تحملی فراتر از دیگر افراد جامعه با قضایا و اتفاقات پیرامونی برخورد کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به سالگرد وقوع زلزله 21 آبان ماه سال گذشته اشاره و اظهار کرد: این حادثه تلخ و تاسف بار دل همه مردم کشور را به درد آورد و حتی بسیاری از جهانیان نیز با ما ابراز همدردی کردند.

وی گفت: در این حادثه سخت پلیس به عنوان یک وظیفه ذاتی از همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه در صحنه خدمتگذاری به مردم و افراد حادثه دیده حاضر شد و بسیاری از همکاران ما در بخش های مختلف به امدادرسانی و کمک مشغول شدند.

امان اللهی گفت: تامین امنیت شهرهای و روستاهای زلزله زده به خوبی انجام شد و پلیس اجازه نداد حادثه و اتفاق دیگری برای زلزله زدگان رخ دهد تا کام آن ها بیش از این تلخ نشود، خدمات رسانی که امروز و پس از گذشت یکسال از آن اتفاق همچنان ادامه دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار