استاندار سابق همدان در آیین تودیع و مراسم تکریم خود گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و نمی‌دانم در این مأموریتی که در استان همدان داشتم، توانستم وظیفه خود را انجام داده و رضایت خدا و خلق خدا را کسب کنم یا خیر؟ اما خدا را گواه می‌گیرم که قصدم فقط خدمت بود و امیدوارم کوتاهی بنده را خداوند و مردم ببخشند و از مردم همدان حلالیت می‌طلبم.
کد خبر: ۶۸۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 20 November 2018

محمدناصر نیکبخت پانزدهم آذرماه ۱۳۹۲ با حکم وزیر کشور جایگزین محمدعلی آزاد به عنوان استاندار همدان شد. نام نیکبخت در روز‌های اخیر در فهرست مدیران بازنشسته قرار گرفت و این مصوبه نیز اجرایی شد. امروز محمد ناصر نیکبخت بعد از ۱۲ سال خدمت در همدان که ۵ سال آن در کسوت استانداری بود سکان مسند را به دست سید سعید شاهرخی سپرد. اگر منصفانه به این ۵ سال گذشته نگاهی بیاندازیم علیرغم انتقاداتی که وجود دارد، ولی اقدامات بزرگ و درخور توجهی در استان انجام شده است که مرهون مدیریت شایسته وی بوده وشاید به جرات بگوییم مرد برگزاری همایش‌ها و رویداد‌های بین المللی توانست در این سال‌ها رویداد‌هایی را به همدان بیاورد که خروجی آن شناخته شدن و معرفی هر چه بیشترهمدان بود.

به گزارش تابناک همدان، استاندار سابق همدان در آیین تودیع و مراسم تکریم خود گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و نمی‌دانم در این مأموریتی که در استان همدان داشتم، توانستم وظیفه خود را انجام داده و رضایت خدا و خلق خدا را کسب کنم یا خیر؟ اما خدا را گواه می‌گیرم که قصدم فقط خدمت بود و امیدوارم کوتاهی بنده را خداوند و مردم ببخشند و از مردم همدان حلالیت می‌طلبم.

محمدناصر نیک‌بخت با بیان اینکه همدان قطب فرهنگی کشور است، افزود: امسال دو رویداد بزرگ همدان ۲۰۱۸ و جشنواره پویانمایی به خوبی در همدان برگزار شد و در حال حاضر نیز شاهد برگزاری جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان هستیم.

استاندار سابق همدان، شاهرخی را شایسته استاندار شدن دانست و تصریح کرد: سید سعید شاهرخی همه خصوصیات را برای استاندار شدن داشت و برای اداره استان شایستگی‌های بسیاری از جمله صداقت، وفاداری و فراست و تیزبینی را دارد.

وی با بیان اینکه کار زیادی در طول ۵ سال شده، اما کار نشده زیادتر است، افزود: در طول ۵ سال گذشته ۴۳۰ جلسه در ارتباط با کار مردم در وزراتخانه داشته‌ام که ۱۱۴ جلسه آن درباره پتروشیمی هگمتانه بوده است.

وی جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های استاندار جدید دانست و یادآور شد: مدیرکل اطلاعات، دیوان محاسبات و بازرسی، نعمتی برای استان است و در رابطه با سرمایه‌گذاری بنا به تأکید مقام معظم رهبری و قوه قضائیه حمایت همه‌جانبه داشته باشند. 

نیکبخت با اشاره به اینکه تاکنون ۶۱۰ پروژه دولتی را به بخش خصوصی واگذار کردیم، از ارتقای ۱۳ رتبه کسب و کار در استان خبر داد و گفت: رتبه کسب و کار همدان از ۲۴ به ۱۱ رسیده است.

وی نرخ مشارکت اقتصادی همدان را ۴۴.۷ دانست و با اشاره به ایجاد یک‌هزار و ۵۰۰ تخت جدید در بیمارستان‌ها گفت: این اتفاقات در راستای ارائه خدمات به مردم انجام شد.

استاندارسابق همدان از پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان خبر داد و از همراهی بانک‌های استان تشکر کرد و افزود: تا زنده‌ام از همدان دل نمی‌کَنم، حتی در زمانی که مسئولیت ندارم برای حل مشکلات این استان تلاش خواهم کرد و این موضوع را نیز به مدیران گفته‌ام که در خدمت آن‌ها خواهم بود.

نیکبخت در پایان از استاندار جدید همدان خواست تا پروژه‌های نیمه تمام و کار‌های باقی مانده را ادامه دهد.
مرد برگزاری رویدادهای بین المللی با مسند مدیریت استان خداحافظی کرد/ سید سعید شاهرخی شایستگی استاندار شدن را دارد/ از مردم همدان حلالیت می طلبم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار