رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب از بهره برداری از بیمارستان جدید این شهرستان تا سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 28 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،دکتر محمدرضا نادری با اشاره به ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: این بیمارستان به همت خیرین در حال ساخت است.

وی افزود: در ابتدا قرار بود این بیمارستان تنها یک بیمارستان عمومی باشد، اما با نظر رییس دانشگاه علوم پزشکی و با توجه به نیاز منطقه و استان، کاربری آن به یک بیمارستان تخصصی تغییر پیدا کرد.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر بخش‌های مختلف تخصصی از جمله آنژیوگرافی، شیمی درمانی، پرتودرمانی، پزشکی هسته ای و جراحی مغز و اعصاب در نقشه بیمارستان لحاظ شده است.

این مسئول از تعیین نقشه و خاکبرداری ساختمان بیمارستان خبر داد و افزود: بهره برداری از این بیمارستان ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده خواهد بود و بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته این بیمارستان نهایتا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

نادری اعتبار اولیه برای ساخت این بیمارستان را 30 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: به نظر می رسد با توجه به افزایش هزینه ها بیش از 60 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان نیاز باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب یادآور شد: با بهره برداری از این بیمارستان شهرستان های همجوار نیز می توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در نقشه اولیه ساختمان بیمارستان ظرفیت 96 تخت لحاظ شده گفت: خیری که در حال ساخت بیمارستان است قول داده تعداد تخت های بیمارستان را افزایش دهد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار