مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق زلزله زده استان مجموعاً از ۲۹ هزار طرح پیش پذیرش شده ۱۰ هزار طرح با پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی ۱۱ هزار نفر پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۸۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 03 December 2018

به گزارش تابناک،حسن عزیری افزود:در شهرستان سرپل ذهاب از ۱۰ هزارطرح پیش پذیرش شده ۳۷۵۰ طرح با پرداخت بیش از ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اجرا شده که برای ۴ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد:در شهرستان دالاهو  نیز از ۳۹۰۰ طرح پیش پذیرش شده۲۱۲۰ طرح با پرداخت ۲۱ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ایجاد اشتغال زایی برای۲۰۰۰ نفر اجرا شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت:در شهرستان ثلاث باباجانی از ۶۶۰۰ طرح پیش پذیرش شده ۱۸۰۰ طرح با پرداخت ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال زایی برای ۱۹۵۰ نفر اجرا شده است.

عزیزی تصریح کرد: همچنین در شهرستان گیلانغرب نیز از ۳۰۰۰ طرح پیش پذیرش شده ۱۲۰۰ طرح برای ایجاد ۱۴۰۰ اشتغال با پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی افزود: در شهرستان اسلام آبادغرب از ۱۰۰۰ طرح پیش پذیرش شده ۴۸۱ طرح با پرداخت ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرا شده که برای ۵۷۲ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در جوانرود نیز با پرداخت۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۳۷۶ طرح اجرا و برای ۴۱۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: در شهرستان قصرشیرین نیز از ۱۵۰۰ طرح پیش پذیرش شده ۲۵۵ طرح با پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات وایجاد اشتغال برای ۳۶۱نفر اجرا شده است.

عزیزی گفت: در شهرستان پاوه نیز از ۱۱۲ طرح پیش پذیرش شده ۶۹ طرح با پرداخت تسهیلات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای ۸۳ نفر اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان روانسر هفت میلیارد ریال برای اجرای ۱۹ طرح پرداخت شده گفت: در شهرستان کرمانشاه و منطقه ماهیدشت نیز از ۲۱۸ طرح پیش پذیرش شده ۱۴ طرح و ایجاد اشتغال برای ۴۹ نفر اجرا شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار