مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان استان کرمانشاه گفت:اختتامیه برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون استان کرمانشاه، با تجلیل از کتاب‌خوانان برتر و طرح‌های برگزیده کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 04 December 2018

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:ویژه‌برنامه «تمرین زندگی در سایه کتاب» با هدف تجلیل از برگزیدگان کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز کانون این استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:در این ویژه‌برنامه که در روز یکشنبه 18 آذر ماه 1397 در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد، ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، از یازده مرکز برگزیده کانون استان کرمانشاه در طرح کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت:مهمان ویژه این برنامه «رفیع افتخار»، نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشور است و او میهمان اختتامیه ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان کرمانشاه خواهد بود.

فتاحی تصریح کرد:«رفیع افتخار» متولد ۱۳۳۹ در تهران و کارشناس ارشد کشاورزی است که تالیف کتاب برای نوجوانان را از سال ۱۳۶۹ آغاز و تاکنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

به گفته این مسئول،از آثار این نویسنده می‌توان به «طپش»، «طلسم خانه عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها» و... اشاره کرد.

وی در ادامه گفت:او با اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه نشستی را برگزار می‌کند تا شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی بیشتر با این نویسنده به نقد و بررسی آثارش نیز بپردازند.

فتاحی افزود:در مراسم «تمرین زندگی در سایه کتاب»، از میان 45 طرح کتاب‌خوانی اجرا شده در سطح مراکز کانون استان کرمانشاه، از یازده مرکز برگزیده قدردانی واز هفتاد نفر از اعضای دختر و پسر فعال کتاب‌خوان در مراکز کانون استان کرمانشاه تجلیل خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد:نمایشگاه طرح‌های کتاب‌خوانی مراکز کانون استان کرمانشاه نیز در حاشیه برگزاری این مراسم و در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش افتتاح می‌شود که این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازید همه علاقه‌مندان برپا خواهد بود.




 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار