فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های کرمانشاه و تهران، یک باند بزرگ تهیه و توزیع متلاشی و ۸۲۱ کیلوگرم مواد از نوع تریاک کشف شد.
کد خبر: ۶۸۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 04 December 2018

به گزارش تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از کسب اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه از فعالیت یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد، اعضای آن پس از ماه ها اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند در سطح منطقه ای فعالیت گسترده ای داشتند، افزود: در آخرین ردیابی انجام شده، مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از یکی از استان های جنوب شرقی به مرکز کشور را دارند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از حرکت این باند جهت جابجایی مواد مخدر، سه گروه از ماموران اداره عملیات ویژه به محورهای مواصلاتی اعزام و هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب تهران جهت توقیف این محموله انجام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس از خودروی حامل مواد مخدر و خودروی اسکورت قاچاقچیان و همچنین خودروی تحویل گیرنده مواد مخدر در فرصتی مناسب نسبت به توقیف هر سه خودرو اقدام شد.

وی بیان کرد: در بازرسی دقیق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از کامیون قاچاقچیان، 821 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: علاوه بر کشف این مقدار مواد، 6 نفر از عوامل تهیه و توزیع این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: تمام کارهای مراقبتی و کنترل مسیر رفت و آمد قاچاقچیان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد.

وی در پایان با بیان اینکه مواد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران تحویل شده است، افزود: برخورد با قاچاچیان یکی از اولویت های همیشگی پلیس بوده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار