رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید مردم را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد، گفت: بی اطلاعی مردم از دستاوردهای نظام ضعف بزرگ دستگاه های اجرایی است.
کد خبر: ۶۸۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 04 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، عباس سروری در جلسه هم اندیشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که امروز (۱۳ آذر ) در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه باید بیلان کاری ۴۰ ساله نظام را هنرمندانه به تصویر بکشیم، تاکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای نظام به جامعه کمک گرفت.

سروری با اشاره به آغاز به کار ستاد برگزاری ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته، از برنامه ریزی برای برپایی یک نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای انقلاب در پارک شاهد کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

سروری ادامه داد: همچنین در تدارک برگزاری جشن یک روزه چهل سالگی انقلاب به صورت ویژه در شهر کرمانشاه و تمامی شهرهای استان هستیم.

وی سپس با اشاره به قرار گرفتن ایام فجر با ایام فاطمیه، از ادارات و نهادها خواست با در نظر داشتن حرمت ایام فاطمیه برای برگزاری برنامه ها اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از همه ادارات و نهاد ها خواست تا برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه داشته باشند و گفت: کوتاهی هیچ یک از ادارات و بانک ها در این زمینه پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دهه فجر محدود نمی شود، گفت: تاکنون برخی از ادارات و نهادها برنامه های خوبی را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرده اند، هرچند سرآمد این برنامه ها در دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی از کرمانشاه به عنوان دروازه انقلاب یاد کرد و افزود: زمانی که امام خمینی(ره) در عراق در تبعید به سر می بردند، تمامی پیام های ایشان از طریق کرمانشاه منتقل می شد، لذا شایسته است این استان برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر اقدام شایسته تری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه اهداف بلند مدت استکبار جهانی و ایادی آنها این بود که ایران اسلامی ۴۰ سالگی انقلاب را نبیند، افزود: به تعبیر آنها ایران اسلامی از دو ماه پیش باید درگیر مشکلاتی می شد که نهایتا به سقوط نظام می انجامید، اما نسخه باطل آمریکا با حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در هم پیچیده شد.

سروری ادامه داد: وجود مشکلات داخلی در کشور طبیعی است و حتی کشورهای پیشرفته هم مشکلاتی دارند، اما مهم این است که مشکلات نتواند مردم را دلسرد کند.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار