استاندار كرمانشاه گفت: راه نجات کشور در مقابل تکانه های اقتصادی و تحریم ها، اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۸۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در دهمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان كه با حضور دکتر مویدی رییس ستاد‌مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: راه نجات کشور در مقابل تکانه های اقتصادی و تحریم ها، اقتصاد مقاومتی است

وي بيان داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به یک عزم ملی دارد و باید احساس تعهد در مقابل اقتصاد کشور در فردفرد مردم کشور نهادینه شود‌.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: سازوکار ضوابط مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیاز به اصلاحاتی دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ضمانت اجرایی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عمل محقق شود.

مهندس بازوند گفت: اگر نتوانیم زیرساخت های گمرکی را در نواحی مرزی به شکل درست و استاندارد مهیا کنیم، روند قاچاق کالا از مبادی غیررسمی تشدید می شود.

وي افزود: درآمد، اقتصاد و معیشت مرزنشینان با مرز گره خورده است. وضعیت کولبران باید از نظر محتوای کاری مشخص شود تا آیین نامه‌های مربوط به کولبران دقیقتر تنظیم شود و مشکلات این قشر زحمتکش حل و فصل شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار