رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: لازم است کارگروه توسعه صادرات توجه بیشتری به مسائل مرزها داشته باشد، زیرا خدمات ارائه شده در مرزهای استان به تمام صادرکنندگان کشور است و افزایش کیفیت خدمات موجب رونق صادرات و ترانزیت استان خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 05 December 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه ، کیوان کاشفی در کمیته ذیل کارگروه صادرات استان، ضمن انتقاد از تعاونی گمرک جمهوری اسلامی، عملکرد این تعاونی را در مرزهای پرویزخان و خسروی غیرمسئولانه خواند.

وی افزود: به نظر می‌رسد نیت این شرکت فقط کسب درآمد است و هیچ اقدام اصلاحی در امور تخلیه و بارگیری و ساماندهی نظام باراندازی در این دو مرز مهم انجام نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه همچنین درخواست کرد، از پتانسیل‌ مرزهای سومار، شیخ صالح و شوشمی استفاده بیشتری شود.

وی این مرزها را ثروت‌های بزرگ استان دانست و عنوان کرد: متاسفانه نسبت به افزایش کارآیی و تاثیرگذاری این مرزها بر اقتصاد استان غفلت شده است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران از اشتیاق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در مرزهای استان یاد کرد و افزود: به دلیل بروکراسی اداری و عدم همکاری دستگاه‌های مسئول در مرزها از این پتانسیل استفاده لازم شده است.

وی اظهار امیدواری کرد، با اتخاذ راهکارهای جدید و مشارکت بیشتر بخش خصوصی و تجار و بازرگانان فعال در مرزهای استان شاهد بهبود وضعیت و سرعت بخشی به فرآیند صادرات و ترانزیت در استان باشیم.


 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار