مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از حمایت این شرکت از جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: اصحاب رسانه به خصوص روزنامه نگاران و خبرنگاران با انعکاس رخداد‌های جامعه بازوی اطلاع رسانی هستند.
کد خبر: ۶۸۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس علیرضا تخت شاهی با تأکید بر اینکه شرکت آبفای استان کرمانشاه، رسالت خویش را بر پایه دغدغه های فرهنگی بنا نهاده که خود زمینه ساز ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع خدادادی به ویژه آب می باشد، افزود: برای این منظور و جهت انجام مأموریت فوق سه راهکار تعریف شده است، که شامل؛ بستر سازی و حمایت برای تولید و استفاده از محصولات فرهنگی با محتوای مدیریت مصرف آب، ساماندهی و نظام مند کردن فعالیتهای فرهنگی در ارتباط با اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ سازی و آشنا کردن عموم مردم با فرصت ها، چالشها، بحرانها و فرهنگ استفاده بهینه از آب می باشد.

وی ادامه داد: شرکت آبفای استان کرمانشاه به منظور فرهنگ سازی بین مشترکین و سایر آحاد جامعه برنامه های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است و سیاست های شرکت مبتنی بر شعار "ایران به لبخند تو زیباست. ما برای استمرار این لبخند در تلاشیم"، به دنبال فرهنگ سازی ماندگار در زمینه اصلاح الگوی مصرف و سازگاری با بی آبی و استفاده بهینه و مدبرانه از منابع آبی است.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره ها و کنفرانس هایی نظیر جشنواره های رسانه ای، که با هدف غیر تجاری و به صورت عام المنفعه برگزار میشوند نیاز به حمایت دارند، افزود: شرکت آبفا هم در راستای مسئولیت اجتماعی و درچارچوب خدمات و برنامه های خود از برگزاری این رویداد حمایت میکند و به منظور برگزاری بهتر جشنواره رسانه ای ابوذر مبلغ 100 میلیون ریال اختصاص داده است.

مهندس تخت شاهی مشارکت و همکاری و همراهی رسانه ها در اصلاح فرهنگ را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برای اصلاح هر فرهنگی که به غلط جا افتاده است نیاز به عزمی همگانی داریم و رسانه ها می توانند در انسجام و همسویی افکار و در نتیجه فرهنگ سازی، نقش مؤثری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه، جشنواره رسانه ای ابوذر در 8 محور مختلف برگزارمی شود که یکی از این محورها اصلاح الگوی مصرف آب است.

بر اساس این گزارش؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تا 30 آذر تمدید شده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان 30 آذر ماه به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.com و یا به آی دی جشنواره به نشانی @jashnvarehresaneh ارسال کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار