سرمربی تیم والیبال کاژه اسلام آبادغرب به دو باخت پیشین این تیم در لیگ دسته اول والیبال کشور اشاره کرد و گفت: باانسجام و تمرینات بیشتر بازیکنان تیم، در بازی های بعدی نتایج بهتری کسب می کنیم.
کد خبر: ۶۸۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عباس امانی ، اظهارکرد: تیم والیبال کاژه اسلام آبادغرب ساعت 16 فردا(15 آذر) در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور در شهر قزوین به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.

وی تصریح کرد: از تیم شهرداری قزوین شناخت چندانی نداریم، اما والیبالیست‌های کرمانشاهی طی این هفته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند و آماده‌تر از بازیهای قبلی به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم والیبال کاژه در ادامه بااشاره به انجام دو بازی تیم کاژه اسلام آباد غرب از آغاز لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور، عنوان کرد: اولین مسابقه این تیم در لیگ دسته اول درحالی مقابل سپاهان اصفهان برگزارشد که به دلیل دیر تشکیل شدن تیم بازیکنان چندانی در اختیار نداشتیم، لذا بازی را با نتیجه 3 به صفر در خانه حریف واگذار کردیم.

وی بابیان اینکه تیم کاژه درهفته دوم مسابقات استراحت داشت، گفت: هفته سوم مسابقات میزبان تیم راه‌یاب ملل مریوان بودیم که هرچند این مسابقه را با نتیجه 3 بر 2 باختیم، اما در مجموع بازیکنان تیم کاژه عملکرد خوبی داشتند.

امانی باتاکید براینکه تیم کاژه قطعا در مسابقات بعدی نتایج بهتری کسب خواهند کرد، اضافه کرد: تاپایان این فصل چهار بازی دیگر در پیش داریم که تمرینات سخت و برنامه ریزی منسجمی برای کسب نتایج خوب از این بازی ها خواهیم داشت.

مسابقات لیگ یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در قالب چهار گروه برگزار می شود که تیم والیبال کاژه اسلام آباد غرب در گروه سوم با تیم های سپاهان اصفهان، اراک، راه یاب ملل مریوان، کوردبال مهاباد و شهرداری قزوین همگروه است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار