مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری استان توزیع شده است.
کد خبر: ۶۸۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی، از توزیع 30 هزار حلقه لاستیک در قالب 32 مرحله بین ناوگان حمل و نقل استان خبر داد و افزود: توزیع لاستیک برای خودروهای سنگین در حوزه حمل و نقل بار و مسافر بوده است.

وی اظهار کرد: این تعداد لاستیک بین 17 هزار دستگاه خودرویی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آنها فعال است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، کرمانشاه از نظر جذب لاستیک نسبت به ناوگان حمل و نقل رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

کرمی با بیان اینکه عرضه لاستیک به صورت حواله‌ای و با نرخ دولتی عرضه شده، یادآوری کرد: این لاستیک‌ها شامل 12 تا 13 نوع لاستیک سایز 700 به بالا و از برندهای مختلف بوده که قیمت هرکدام از آنها متفاوت است.

وی گفت: هم اکنون هریک از خودروهای سنگین ناوگان حمل و نقل استان حتما یک مرحله لاستیک دریافت کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع لاستیک با همکاری انجمن‌های صنفی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: حتما اولویت با رانندگانی است که میزان فعالیت بیشتری دارند.

کرمی یادآوری کرد: توزیع این میزان لاستیک به معنای آن نیست که دیگر کمبود و مشکلی وجود ندارد، اما کرمانشاه از استان‌های برتر در زمینه جذب و توزیع لاستیک است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار