رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی تاکنون ۴۵ مدال رنگارنگ از المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور کسب کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا صیدی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رده سنی نوجوانان از ابتدای آذر، اظهار کرد: از استان کرمانشاه حدود 390 ورزشکار دختر و پسر در قالب 74 رشته از 32 هیات ورزشی به این المپیاد اعزام شدند.

وی عملکرد ورزشکاران کرمانشاه را در این المپیاد خوب عنوان کرد و افزود: ورزشکاران کرمانشاهی در این المپیاد تاکنون 13 مدال طلا، 13نقره و 19 برنز کسب کرده اند.

به گفته رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای کرمانشاه، درحال حاضر این استان از نظر تعداد مدال های کسب شده در جایگاه دوازدهم کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده رقابت های سه رشته باقی مانده این المپیاد یعنی رشته های کاراته، ورزش سه گانه و رشته های رزمی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از آنجایی که انتظار داریم ورزشکاران ما در رشته‌های رزمی و کاراته عملکر خوبی داشته باشند، احتمالا کرمانشاه تا رتبه 10 استان اول مدال آور صعود خواهد کرد.

صیدی تاکید کرد: در این المپیاد رشته های تیمی کرمانشاه بسیار خوب ظاهر شدند، بطوریکه در فوتسال بانوان، بدمینتون آقایان، شمشیربازی آقایان و ووشو بانوان توانستیم مدال طلا و در هاکی آقایان مدال نقره کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال پس از سالها شاهد بودیم که شمشیربازی کرمانشاه بیدار شده و در این المپیاد توانست روی سکو برود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای کرمانشاه یادآورشد: از برخی رشته ها خصوصا رشته های انفرادی انتظار بیشتری داشتیم، اما متاسفانه خوب ظاهر نشدند که این مسئله را باید آسیب شناسی کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار