کرمانشاه_معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برپایی کارگاه سبک زندگی سالم برای کارگران کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام امین اله سلیمانی اظهار داشت: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قالب سبک زندگی سالم برنامه‌های متعددی با برخی از دستگاه‌ها برای برپایی کارگاه‌های آموزشی در سطح کارخانه‌ها و ادارات با محوریت پیشگیری از اعتیاد و پیامدهای ناشی از آن منعقد شده است.

وی افزود: یکی از این تفاهم نامه‌ها با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای پیشگیری از اعتیاد است همچنین با بهزیستی و فرماندهی انتظامی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه هدف این تفاهم نامه‌ها کارکنان کارخانه‌ها و شرکت‌های استان کرمانشاه هستند، گفت: با توجه به حساسیت مقوله آسیب‌های اجتماعی به طور جدی در صدد کاهش این معضل هستیم که قدم نخست ارائه آموزش‌ها به مخاطبان است.

به گفته وی، در تفاهم نامه با بهزیستی ارائه ۲۸ ساعت کارگاه آموزشی را در برپایی کارگاه‌ها متعهد شده ایم.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: همچنین در تفاهم نامه با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ۳۰۰ نفر از کارگران در این کارگاه های آموزشی مورد آموزش ویژه قرار می‌گیرند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار