رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: حیات دوباره شهرک‌های صنعتی و صنایع مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نیازمند سرمایه در گردش بیشتر است.
کد خبر: ۶۸۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 05 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا ، با بیان اینکه باید مشکلات شهرک‌های صنعتی مناطق زلزله‌زده به صورت ویژه بررسی شود اظهار داشت: ارتقا و حیات دوباره شهرک‌های صنعتی وصنایع مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نیازمند سرمایه در گردش بیشتر است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این امر محقق شود و سرمایه در گردش بیشتری در اختیار صاحبان صنایع قرار بگیرد این صنایع و صاحبان آنها جان تازه‌ای می‌گیرند.

تهران| احداث شهرک صنعتی بهارستان همچنان معطل واگذاری زمین است

مجوز‌ کارگاه‌های صنایع دستی متخلف در قزوین باطل می‌شود

بیشتر بخوانید
تاثیرات نوسان نرخ ارز بر صنایع معدنی حاضر در بورس

حسینی‌کیا افزود: در روزهای نخست زلزله نمایندگان استان کرمانشاه نامه‌ای به وزیر صنعت نوشتیم و درخواست ما این بود که خسارت حدود 3 هزار میلیارد تومان به حوزه شهرک‌های صنعتی مناطق زلزله‌زده استان به نوعی تأمین بودجه شود.

وی با اشاره به اینکه در نهایت این درخواست ما چون تک صدا بود به جایی نرسید عنوان کرد: اما بخشی از صنایع ما در زلزله آسیب دیدند که این امر نیازمند افزایش مدت زمان استمهال وام‌ها برای صاحبان صنایع مناطق زلزله‌زده است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار