رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با تلاش همکاران پلیس آگاهی و اشراف اطلاعاتی موجود، ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید و گازوئیل از قاچاقچیان کشف شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶ 06 December 2018

به گزارش تابناک، سرهنگ "محمدرضا امیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال دو تانکر حامل سوخت قاچاق به استان های جنوبی کشور را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا دو تیم عملیاتی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مسیر تردد این تانکرها را شناسایی و به صورت نامحسوس محورهای مورد نظر را تحت کنترل قرار دادند.

امیری خاطرنشان کرد: این دو تانکر حامل سوخت قاچاق ابتدا قرار بود محموله سوختی را در خود کرمانشاه تخلیه کنند، اما به هر دلیل از انجام این کار منصرف و مسیر خود را به سمت استان های جنوبی کشور تغییر دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: همکاران ما با توجه به اشراف اطلاعاتی که داشتند مسیر جدید را نیز شناسایی و در دو عملیات جداگانه موفق به توقیف هردو تانکر شدند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از این تانکرها، در یکی از آن ها 32 هزار لیتر نفت سفید و در تانکر دیگر نیز 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

امیری یادآوری کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این دو محموله قاچاق به دو میلیارد ریال می رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری سه متهم در این رابطه و توقیف هر دو تانکر حامل سوخت قاچاق خبر داد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصا در حوزه سوخت را یکی از اولویت های پلیس آگاهی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار