دکتر معصومعلی معصومی فوق تخصص جراحی قلب و عروق کرمانشاه در نشستی با مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه در خصوص کمک در راستای تکمیل و ساخت منازل مسکونی آسیب دیده در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۸۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 08 December 2018

به گزارش روابط عمومی استان کرمانشاه دکترمعصومی در این دیدار با استقبال از حرکت ارزشمند، بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص ایجاد اشتغال پایدار در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب با ایجاد حساب به جمع مشتریان این بانک پیوست.

گفتنی است در این دیدار دکتر معصومی با همراهی تیمی از همکاران خود در قالب کانون مهرورزان یاران بی نشان و بانک قرض الحسنه رسالت علاوه بر اشاعه سنت نیک قرض الحسنه به کمک و یاری مردم زلزله زده سرپل ذهاب می شتابند.

در این دیدار شهریار سعیدپور مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه به تشریح اقدامات شبکه توسعه اجتماعی رسالت در 4 روستای زلزله زده  سرپل ذهاب پرداخت و ابراز داشت: فعالیت‌های اشتغالزایی در دو بخش دامداری و پوشاک همچنان زیر نظر شبکه توسعه اجتماعی رسالت پیگیری می‌شود و بازسازی و ساخت جایگاه‌های دام نیز به زودی به اتمام می رسد، تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد نیز جهت خرید دام سبک در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت تا علاوه بر ساخت و بازسازی جایگاه، دام خود را نیز تهیه کنند.

در بخش خیاطی پرونده 34 هسته پوشاک برای دریافت وام قرض‌الحسنه تکمیل که وام آنها آزاد شده است و با استفاده از آن تجهیزات خیاطی مورد نیاز به تشخیص کارشناسان شبکه خریداری شد و آماده تولید محصولات و سفارشات مورد نظر با شعار_هر_خانه_یک_کارخانه می شوند، در ادامه این فرآیند تولیدات خانگی آنها سیستمی شده و اشتغال آنها دایمی خواهد شد.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مرحله مهارت افزایی کیف های پارچه ای در هسته های پوشاک توسط بانوان تولید شد بیان داشت: کلیه کیفهای پارچه‌ای تولید شده در کارگاه‌های خیاطی با هماهنگی تسهیل‌گر شبکه در بِستَر بازار اعضاء شبکه به فروش رفته‌اند. این کیفها با سفارش از قبل شبکه دوخته‌ شده‌اند و عرضه عمومی ندارند‌. زنجیره تولید در بخش پوشاک بصورت کامل از تهیه مواد اولیه تا فروش محصولات؛ توسط شبکه توسعه اجتماعی رسالت سازماندهی و مدیریت می‌شود و همه اجناسی که در این بخش تولید می‌شوند با سفارش انجام شده برای تولید آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه اشتغالزایی معرفی افرادی که دارای ایده اشتغالزایی هستند به بانک قرض‌الحسنه رسالت جهت دریافت وام قرض‌الحسنه است که خوشبختانه تا امروز به هفت‌ نفر وام اشتغالزایی داده شده است و ایده‌ این دوستان عملی شده است‌

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار