سرمربی تیم بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه از آمادگی برای رویارویی برابر تیم شورا و شهرداری قزوین خبرداد و گفت: اگر در این بازی پیروز شویم، صدرنشین گروه خواهیم شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 07 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،زمان حسینی از رویارویی این تیم دسته اولی با تیم شورا و شهرداری قزوین در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال خبر داد و گفت: این رقابت ساعت 16 روز جمعه به میزبانی کرمانشاه در سالن بسکتبال این شهر برگزار می شود.

وی افزود: تیم حریف، تیمی بسیار قدرتمند و توانمند است که چند بازیکن سوپرلیگی و مربیان باتجربه ای دارد، لذا می توان گفت که بازی سختی را در پیش داریم.

سرمربی تیم ابزار سازان درمانگر بااشاره به نتایج کسب شده این تیم در چهار بازی قبل، تاکید کرد: باتوجه به اینکه تنها یک روز مانده به شروع بازی های لیگ دسته اول بسکتبال کشور با این تیم قرار داد منعقد کردم، فرصتی برای تمرین با بازیکنان نداشتم که متاسفانه این مسئله باعث شد تا بازی هفته اول رقابت ها را در برابر تیم اکسون تهران واگذار کنیم.

وی یادآورشد: خوشبختانه سه بازی بعدی را به واسطه تمرینات خوب بازیکنان و انگیزه ای که داشتند، با پیروزی پشت سر گذاشتم و اکنون جزو سه تیم اول صدر جدول هستیم.

حسینی اضافه کرد: درصورتی که امتیاز بازی روز جمعه مقابل شورا و شهرداری قزوین را کسب کنیم، صدرنشین جدول می شویم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که با بازی پیش رو دور رفت مسابقات به پایان می رسد و سه تیم اول گروه به دور بعد صعود می کنند، قطعا یکی از تیم های صعود کننده خواهیم بود.

سرمربی تیم ابزارسازان درمانگر در ادامه با ابراز تعجب از عدم استقبال مردم کرمانشاه از برگزاری مسابقات بسکتبال در این شهر، عنوان کرد: زمانی که میزبان تیم های دیگر می شویم، سکوهای سالن بسکتبال کرمانشاه خالی از تماشاگر است و مردم استقبالی از مسابقات بسکتبال ندارد، درحالی که در سایر استان‌ها چنین چیزی نمی بینیم.

وی به پیشینه خوب کرمانشاه و ظهور بسکتبالیست های بزرگی از این استان اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم بسکتبال کرمانشاه از سکون دربیاید، باید ابتدا زمینه حضور تماشاچیان را در سالن ها فراهم کنیم.

حسینی اضافه کرد: علاوه براین، باوجود مربیان خوبی که در این استان حضور دارند باید روی تیم های پایه کار کرد.

وی همچنین با انتقاد از عدم حضور مسئولین استانی در سالن مسابقات، گفت: در استان ها و با تیم های مختلفی کار کرده ام، اما تابحال تنها استانی که مدیران آن به بسکتبال بی توجه بوده اند، کرمانشاه است.

سرمربی تیم ابزارسازان درمانگر افزود: از سوی دیگر در کرمانشاه هیچ حرکتی برای حمایت از این تیم ها نمی بینیم، بطوریکه متولیان ورزش استان حتی برای دیدن مسابقات نیز حاضر نمی شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار