مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: نشست روسای فدراسیون های ورزشی، اسفند امسال در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 08 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،صابر رحیمی  بااشاره به نشست هفته اخیر مجمع نمایندگان و مسئولان ورزش استان با وزیر ورزش و جوانان، اظهارکرد: در این نشست بحث برگزاری اجلاس روسای فدراسیون های کشور را در کرمانشاه مطرح کردیم که با استقبال وزیر ورزش و جوانان روبرو شد.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی انجام شده این اجلاس اسفند سالجاری برگزار می شود، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی بتوانیم این اجلاس را در یکی از شهرستان های مناطق زلزله‌زده برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هدف از برگزاری این اجلاس را معرفی توانمندهای ورزش کرمانشاه و تقویت زیرساخت های هیات های ورزشی استان اعلام کرد.

وی گفت: در این نشست همچنین وزیر ورزش و جوانان قول داد در هرشهرستان استان یک زمین چمن با اعتبار 450 میلیون تومان برای هر زمین احداث شود.

رحیمی اضافه کرد: درخصوص پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه نیز مقرر شد وزرات ورزش و جوانان 15 میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص دهد و مابقی اعتبار لازم نیز از سوی استان تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اعتبارات عمرانی ورزش کرمانشاه، حل مشکل جذب و استخدام قهرمانان ورزشی و کمک به تجهیز سالن های ورزشی استان از دیگر دستاوردهای این نشست برای ورزش کرمانشاه بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار