مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از شروع نخستین رویداد هم‌اندیشی بیمه سلامت ایران از 15 آذر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 08 December 2018

به گزارش تابناک  به نقل  از ایسنا،کیومرث مظفری، اظهار کرد: نخستین رویداد هم‌اندیشی بیمه سلامت با حمایت سازمان بیمه سلامت از 15 آذر آغاز شده و تا 15 دی نیز ادامه دارد.

وی افزود: این رویداد با هدف شناسایی ایده های خلاقانه در حوزه بیمه سلامت و نیز شناسایی مشکلات در این حوزه و تبدیل آنها به مسائل قابل حل در سطح کشور برگزار می شود.

وی از برگزاری این رویداد در شش محور خبر داد و افزود: تمام اقشار جامعه و بویژه نخبگان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید می‌توانند ایده های خود را از 15 آذر تا 15 دی به دبیرخانه این رویداد به آدرس shareidea.ihio.gov.ir ارسال کنند.

مظفری تصریح کرد: محورهای برگزاری این رویداد شامل شش محور پوشش بیمه ای(مشکلات حوزه پوشش بیمه ای)، قوانین، مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت، نظارت بر خدمات بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و ارتقا سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نیز کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت است که افراد می توانند ایده های خلاقانه خود را در این شش محور مطرح و ارسال کنند.

وی افزود: با پایان گرفتن مهلت برگزاری رویداد، ایده های ارسال شده از 15 دی تا 15 بهمن داوری شده و از برترین ایده ها طی مراسمی تجلیل می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد بتوان شناخت خوبی از مشکلات حوزه سلامت پیدا کرده و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها با بهره گیری از ظرفیت نخبگان ارائه شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار