فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: خادمان و موکب‌داران ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی داوطلبانه خادمی زائران اربعینی حسینی را به عهده داشتند.
کد خبر: ۶۸۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 09 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش استان ، امیرفرهاد آریان‌فر، فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور در مراسم تجلیل از 70 نفر از خادمان امام حسین(ع) گفت: خادمان و موکب‌داران ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی داوطلبانه خادمی زائران اربعینی حسینی را که به پابوسی آقا، ابا عبدالله الحسین(ع) به قصد زیارت رفتند را از چند روز قبل از مراسم اربعین و تا بازگشت آخرین زائر به عهده داشتند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، گفت: در سایه ارشادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهتمام و همدلی خادمان اربعین حسینی(ع)، خدمات دست‌اندرکاران و همکاری مردم شریف و متدین به ویژه در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) که در اوج عزت، عظمت و امنیت برگزار شد از تمامی دست‌اندرکاران نهایت تشکر را داریم.

سرگرد بهرام طاهری، با اشاره به خدمات 24 ساعته خادمان ارتش، افزود: امیدوارم زائران اربعین حسینی از خدمات خادمان قرارگاه غرب ارتش با رضایت و خاطرات خوش منطقه را ترک کرده باشند.

مراسم تجلیل از خادمان سیدالشهدا با حضور امیراصفهانی فرمانده حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران،در سالن اجتماعات قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش از 70 نفر ازخادمان امام حسین(ع) برگزار شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار