رئیس هیأت بوکس آجا در غرب کشور گفت: مسابقات بوکس کشوری آجا برای نخستین بار 21 تا 26 دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 09 December 2018

به گزارش تابناک، رئیس هیأت بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی چگونگی وضعیت بوکس غرب کشور به کرمانشاه سفر کرد، سرهنگ‌سیاوش امیری در این سفر یک روزه با فرمانده پشتیبانی منطقه یک ارتش و رئیس هیأت بوکس ارتش در استان کرمانشاه ملاقات داشت که در این دیدار تعدادی از بوکسورها، مربیان، داوران و پیشکسوتان بوکس آجا حضور داشتند.

سرهنگ‌سیاوش امیری رئیس هیأت بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران و رضا عصری از قهرمانان و مربی سرشناس کرمانشاه در دیدار با فرهاد بزرگی رئیس هیأت بوکس ارتش استان کرمانشاه، در سالن جلسات بوکس کرمانشاه به بررسی مشکلات ورزش بوکس و چگونگی به خدمت گرفتن ورزش بوکس در بین پرسنل آجا در غرب کشور به بحث و گفتگو نشستند.

فرهاد بزرگی، رئیس بوکس ارتش در غرب کشور ، اظهار داشت: سالن بوکس در پادگان‌های آجا در کرمانشاه و اکثر شهرستان‌های غرب کشور برای تمرینات ورزش بوکس برقرار است.

بزرگی افزود: علاقمندان در زمان تمرینات تخصصی و مسابقات ورزشکاران در ورزشگاه پشتیبانی منطقه یک به رقابت می‌پردازند، تا از بین آن‌ها منتخبان به مسابقات کشوری معرفی شوند.

رئیس بوکس آجا در غرب کشور زمان برگزاری مسابقات کشوری بوکس آجا را برای نخستین بار 21 تا 26 دی‌ماه در تهران اعلام و بیان کرد: 13 مهرماه بوکسورهای آجا در بندر انزلی با ورزشکاران نیروی دریایی به رقابت پرداختند، که پیروزی به‌نام بوکسورهای آجا رقم خورد.

در این نشست عزیزی دبیر هیات بوکس ارتش و مرادی مربی تیم بوکس ارتش استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار