رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح مقاوم سازی بیمارستان ۵۵ تختخوابی "شهدای" سرپل ذهاب تا دو هفته دیگر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 09 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،دکتر محمودرضا مرادی ، با اشاره به آسیب بیمارستان ۵۵ تختخوابی سرپل ذهاب در زلزله سال گذشته، گفت: کار مقاوم سازی این بیمارستان به پایان رسیده و این بیمارستان مجددا آماده بهره برداری است.

وی افزود: تمام کارهای عمرانی مربوط به فضای داخلی بیمارستان به طور کامل تمام شده و تنها مقاوم سازی بیرون و نما باقی مانده که در کنار فعالیت بیمارستان این کارها نیز به مرور انجام می شود.

مرادی به زلزله اخیر سرپل ذهاب نیز اشاره کرد و افزود: این زلزله آزمونی برای سنجش مقاومت بیمارستان بود که بیمارستان آسیبی ندید و عملا با موفقیت از آزمون مقاوم سازی خود بیرون آمد.

وی از صرف اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای مقاوم سازی این بیمارستان خبر داد و افزود: این بیمارستان ظرف یک یا دو هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی از اضافه شدن تعداد تخت های این بیمارستان خبر داد و افزود: قرار است بخش های اطفال و دیالیز به این بیمارستان ۵۵ تخت خوابی افزوده شود که با راه اندازی این دو بخش، تعداد تخت های بیمارستان افزایش می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از ساخت فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل ذهاب توسط خیرین خبر داد و افزود: زمین در محوطه بیمارستان در اختیار خیرین قرار داده شده و کار ساخت تا مرحله نصب ستون پیشرفته است.

وی افزود: فاز دوم بیمارستان ۸۱ تخت خوابی است و قرار است تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

مرادی خاطرنشان با افتتاح فاز دوم بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب تا دو سال دیگر صاحب یک بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار