مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار تن برنج با نرخ های مصوب دولتی در استان کرمانشاه توزیع شده است.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 09 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی اصغر بهمنی پور ، با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰۰ تن برنج هندی دانه بلند در انبارهای استان ذخیره سازی شده، اظهار کرد: همچنین دو هزار تن برنج تایلندی به استان تخصیص داده شده که در حال حمل است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون هزار تن برنج با نرخ های مصوب دولتی در ایام خاصی مثل ماه مبارک رمضان، محرم و... در استان توزیع شده، افزود: هیچ کمبودی برای عرضه برنج با نرخ مصوب دولتی در استان نداریم.

بهمنی پور در ادامه با اشاره به آغاز توزیع ۲۴۰ تن برنج با نرخ های مصوب دولتی از چند روز گذشته در استان، اضافه کرد: این برنج بر اساس جمعیت شهرستان ها در حال توزیع است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: برنج در حال توزیع در استان از دو نوع برنج تایلندی هومالی و تایلندی رده "ب" است که برنج تایلندی هومالی با قیمت هر کیلوگرم ۵۶۱۰ تومان درب انبار، ۵۹۰۰ تومان برای مصرف کننده در کرمانشاه و شش هزار تومان به لحاظ بعد مسافت در شهرستان ها عرضه می شود که این قیمت ها برای برنج تایلندی رده" ب" درب انبار 4400 تومان، عرضه در کرمانشاه 4700 تومان و در دیگر شهرستان 4800 تومان می باشد.

این مسئول در ادامه اشاره ای هم به توزیع گوشت با نرخ های مصوب دولتی در استان داشت و افزود: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ تن گوشت منجمد گوساله، ۳۰ تن گوشت منجمد گوسفندی و ۱۳۸ تن گوشت گرم گوسفندی با نرخ های مصوب دولتی در استان توزیع شده است.

بهمنی پور با اشاره به در حال توزیع بودن گوشت با نرخ های مصوب دولتی در استان اضافه کرد: کمبودی برای عرضه گوشت نداریم و عرضه گوشت تا زمان تعدیل قیمت ها و تا وقتی که متقاضی باشد ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان هیچ کمبودی نداریم، گفت: توزیع برنج، گوشت و دیگر اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان در سطح فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ تا زمانی که متقاضی داشته باشند، ادامه پیدا خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار