رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای جلب مشارکت‌های مردمی در امر بازسازی عتبات عالیات، از برنامه ریزی برای ورود مدارس استان به این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 10 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن صحرایی در حاشیه نشست انعقاد تفاهمنامه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اداره کل آموزش و پرورش که امروز(19 آذر) برگزار شد،  اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهمنامه تلاش در راستای جلب مشارکت‌های مردمی در امر بازسازی عتبات عالیات با بهره گیری از ظرفیت های آموزش و پرورش است.

صحرایی اضافه کرد: بر مبنای این تفاهمنامه دانش آموزان، معلمان و دیگر کارکنان آموزش و پرورش، ستاد بازسازی عتبات عالیات را برای جلب کمک های مردمی یاری می دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: همه خانواده ها به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، چراکه اکثر خانواده ها فرزند دانش آموز دارند و لذا مدارس تریبون خوبی برای جلب مشارکتهای مردمی خواهند بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این ستاد هیچ نوع بودجه دولتی دریافت نمی کند، افزود: هزینه تمامی اقداماتی که در ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می شود از محل کمک های مردمی تامین می شود.

صحرایی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات امانتداری مردم را وظیفه اصلی خود می داند، لذا همه مشارکت های مردمی بدون یک ریال جابجایی در همان جایی که خود مردم نیت کرده اند هزینه می شود.

وی در ادامه استان کرمانشاه را جزو استان های خوب کشور در امر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات دانست و افزود: این استان با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی جزو استان های برتر کشور در امر مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به شمار می رود.

صحرایی سپس آخرین پروژه در دست اقدام استان کرمانشاه در امر بازسازی عتبات عالیات را پروژه نیم ضریح حضرت زینب(س) در خیمه گاه کربلا عنوان کرد و افزود: ساخت این پروژه مراحل انتهایی خود را می گذراند و به زودی در کربلای معلی نصب خواهد شد.

صحرایی در ادامه اشاره ای هم به ورود خوب استان در حوزه اربعین داشت و افزود: قرار است پنج شنبه همین هفته(۲۲آذر) در همایشی با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در حسینیه شهدای کرمانشاه از فعالان اربعین استان تقدیر شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار