قهرمان پارالمپیک ریو گفت: وقتی مکان مناسبی برای تمرین کردن (پرتاب نیزه) در کرمانشاه وجود ندارد، مجبورم مهاجرت کنم، ولی دوباره به این شهر برمی‌گردم.
کد خبر: ۶۸۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،نمی‌دانم در اولین روز از اواخر دی‌ماه سال 1368 وقتی برای نخستین بار چشم‌هایش را گشود، شهر کرمانشاه ضربان قلبش را که گویی به گونه‌ای دیگر می‌تپید احساس کرد یا نه؟ نمی‌دانم مادرش وقتی او را برای نخستین بار در آغوش کشید برق چشم‌هایش را دید یا نه؟ و آیا پدرش در کالبد فرزندش، اسطوره آینده قلب‌های مردم کرمانشاه را دید یا نه؟

شاید در آن هنگام و در آن جمع سه نفره هم کسی نفهمید فرزند تازه متولد شده، قرار است از آسمان رویاها بالا برود و ستاره دست نیافتنی را یکی پس از دیگری برای مردم دردآشنای کرمانشاه را به ارمغان بیاورد.

محمد خالوندی که نماد ورزش جانبازان و معلولان کرمانشاه، چند صباحی است به خاطر عدم وجود امکانات در خرم‌آباد زندگی می‌کند.

محمد خالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: وقتی مکان مناسبی برای تمرین کردن (پرتاب نیزه) وجود نداشتم مجبور شدم از کرمانشاه مهاجرت کنم و دوباره به این شهر برمی‌گردم.

قهرمان پارالمپیک ریو با بیان اینکه مهاجرتش از کرمانشاه طولانی مدت نخواهد بود، تصریح کرد: هرگز حرفی نزده‌ام که دیگر قصد بازگشت به کرمانشاه ندارم، برخی افراد بدون مشورت با من مسائلی مطرح می کنند که واقعیت ندارد و آزاردهنده است.

خالوندی خاطرنشان کرد: بهرامی مربی تیم ملی در خرم‌آباد زندگی می‌کند که به همین خاطر تصمیم گرفتم به این شهر بروم و زیرنظر وی کار کنم، البته به خاطر آرامش فکری هم ترجیح دادم خانواده‌ام را نیز همراه با خودم ببرم.

وی افزود: حدود 2 سال پیش با بهانه‌هایی همچون زمین را اجاره داده‌ایم یا تایم مدرسه فوتبال است، نمی‌توانستم در شهر خودم راحت تمرین کنم و ترجیح دادم کرمانشاه را ترک کنم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار