نائب قهرمان قایقرانی جهان اظهار داشت: در حال حاضر به بازنشستگی فکر نمی کنم، حس بسیار خوبی دارم و بدنم فعلا جوابگوی انجام مسابقات سخت است.
کد خبر: ۶۹۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 13 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،نادیا تالانک  در خصوص زمان بازنشستگی‌اش از قایقرانی، اظهار داشت: چند سال دیگر از قایقرانی‌ام مانده؟ حتی خودم هم این را نمی‌دانم، امیدوارم تا چند سال دیگر هم در این سطح بتوانم ورزش حرفه‌ای کنم، البته فکر کردن در این خصوص کمی زود است.

وی افزود: روز به روز انگیزه و اشتیاقم به قایقرانی بیشتر می‌شود و هنوز چالش‌ها و افتخارات شخصی باقی‌مانده که باید به آن‌ها برسم، در حال حاضر خودم را در وضعیت بسیار خوبی می‌بینم، ولی بالاخره روزی می‌رسد که باید قایقرانی را کنار بگذارم.

نائب قهرمان جهان در مورد آینده‌اش و احتمال مربیگری در قایقرانی، گفت: من هنوز بازیکنی با نگرانی‌ها، جاه‌طلبی‌ها و اراده‌ای برای انجام چیزهای جدید هستم.

وی خاطرنشان کرد: عاشق هنر هستم ورزش سبب شده از آن‌ها دور شوم،اما وقتی زمان کافی دارم نقاشی می‌کنم، خیلی دوست دارم این هنر را به صورت حرفه‌ای دنبال کنم و یک روز بتوانم آثارم را در یک نمایشگاه مشاهده کنم.

تالانک ادامه داد: در جامعه به ورزش بانوان اهمیت چندانی داده نمی‌شود، نه اسپانسرها مشتاق هستند از ما حمایت کنند و نه رسانه‌ها، خوش شانس بودیم که فضای مجازی آمد و بانوان ورزشکار را مطرح کرد تا مردم آن‌ها را بیشتر بشناسند.

نائب قهرمان قایقرانی آسیا تاکید کرد: قبلا وقتی به مردم عادی می‌گفتیم در رشته قایقرانی هستیم فکر می‌کردند قایق‌موتوری کار می‌کنیم، اما الان وضعیت تغییر کرده و اغلب مردم با قایقرانی آشنا شده‌اند و آن را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار