دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه گفت: مسئولیت شکست و ناکامی تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور را بر عهده می‌گیرم.
کد خبر: ۶۹۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 13 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شاید بخواهند برای توجیه نتایج ضعیف تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور به جوان بودن ترکیب تیم اشاره کنند، اما خوب می‌دانیم این دست توجیهات، دیگر راه به جایی نمی‌برد، چون نخست اینکه همه استان‌ها هر سال یک بار دست کم ترکیب تیم خود را تغییر می‌دهند و از سویی دیگر، قرار نیست تا ابد فروتن گل‌آرا و سالار غلامی در ترکیب تیم استان باشند.

در مجموع اگر مدال کامیاب مرادی را کنار بگذاریم، سایر اعضای تیم کرمانشاه بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و این موجب نگرانی جامعه بوکس و علاقمندان به این رشته شده است.

خدر ولدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، پس از ناکامی تیم بوکس استان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور، اظهار داشت: نمی‌خواهم برای این ناکامی بهانه‌تراشی کنم، اما شخصا مسؤولیت نتیجه ضعیف تیم کرمانشاه را برعهده می‌گیرم.

دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه تصریح کرد: شاید برخی برنامه‌ریزی‌های اشتباه و عدم بازی تدارکاتی برای تیم، سبب شد در رقابت‌های قهرمانی کشور نتیجه مناسبی کسب نکنیم، امیدوار هستم این مشکلات را در آینده برطرف کنیم.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور، تصریح کرد: ساعت برگزاری مسابقات را طوری تنظیم کرده بودند که بوکسور سنگین وزن ما مجبور شده بود حدود ساعت چهار بامداد مقابل حریفش بازی کند.

ولدی در پاسخ به این سوال که چرا تیم نوجوانان کرمانشاه نائب قهرمان ایران می‌شود اما تیم بزرگسالان استان یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را کسب می‌کند، گفت: به هر حال این یک واقعیت است که هیأت در بوکس پایه سرمایه‌گذاری کرده است که برای سال های بعد مهره‌های خوبی را در اختیار رده بزرگسالان قرار دهد.

وی در خصوص عدم شرکت تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های المپیاد کشوری، اظهار داشت: به علت اینکه المپیاد در زاهدان برگزار می‌شد مدت زمان حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌ها حدود 14 روز طول می‌کشید که خانواده بازیکن‌ها با حضور فرزندانشان در این مسابقات مخالفت کردند.

دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیأت برای شرکت در المپیاد به هیچ بوکسوری فشار وارد نکرده بود، تاکید کرد: دوست نداشتیم هیچ بازیکنی را با اجبار به این رقابت‌ها ببریم، به همین خاطر وقتی با مخالفت خانواده‌های باریکن‌ها روبرو شدیم تصمیم گرفتیم از اعزام تیم خودداری کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار