طرح زمستانه پلیس راه کرمانشاه با مشارکت دستگاه‌های پشتیبان‌کننده از امروز (۲۲ آذر) آغاز شد و به مدت سه ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 13 December 2018

به گزارشتابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان درحاشیه این رزمایش که امروز(پنج شنبه) در کمربندی قزانچی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه براساس آمارها و ارقام هرساله تعدادی از هموطنان به دلیل حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند، اظهارکرد: در این راستا پلیس راه کشور به منظور پیشگیری از حوادث و کاهش تلفات جاده ای طرح های مختلفی را اجرا می کند که طرح زمستانه یکی از این طرح ها است.

وی افزود: طرح زمستانه پلیس راه دراستان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شده و تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح تیم های پلیس راه استان به همراه تیم هایی از سایر دستگاه های پشتیبان کننده همچون اداره کل راهداری، هلال احمر و اورژانس درگردنه های برف گیر قلاجه، بیدسرخ و مله ماس و دیگر گردنه ها و محورهای مهم مستقر می شوند.

وی هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از انسداد معابر در زمان بارش نزولات آسمانی، رسیدگی فوری به حوادث جاده ای درگردنه های برفگیر و امدادرسانی به در راه ماندگان در زمان بارش ها عنوان کرد.

حیدری تعداد تیم های پلیس راه که بصورت شبانه روزی در این طرح در جاده ها مستقر می شوند را شش تیم اعلام کرد و گفت: همچنین 45 تیم از دستگاه های پشتیبان کننده نیز پلیس راه را در این طرح یاری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هماهنگی لازم با همه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان در سطح استان صورت گرفته و محل استقرار پایگاه های ثابت و سیار پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راه استان در پایان اظهار امیدورای کرد، با اجرای این طرح بستری ایمن برای تردد مسافرین در سطح جاده های استان فراهم شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار