فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل یک ورزشکار رشته کبدی در کرمانشاه کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 13 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال قتل جوان ورزشکار کرمانشاهی در تاریخ 19 مرداد امسال، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: جستجو و کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاتل در این مدت ادامه داشت تا اینکه در نهایت فرد قاتل شب گذشته (21 آذر) با تلاش پلیس آگاهی استان در یکی از شهرهای استان البرز دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: در بازجویی های ابتدایی، متهم صراحتا به قتل جوان کبدی کار اعتراف و انگیزه خود را نیز مسائل خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یاداوری شد: متهم به قتل جوانی 34 ساله و سابقه دار است که سرانجام در دام قانون گرفتار شد.
وی تاکید کرد: پلیس با همه توان خود با چنین جرائمی قاطعانه برخورد و اجازه نمی دهد عده ای امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.
سردار امان اللهی در پایان گفت: چنین افرادی که دست به اقدامات خشن نظیر قتل می زنند باید بدانند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار