محمود رضا نیازی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: کیفیت بخشیدن به کالاهای ایرانی الزام حمایت از این کالاهاست و اداره کل استاندارد استان ،با توسعه و ترویج پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" از دستگاه‌های حاکمیتی اثرگذار در تحقق حمایت از کالای ایرانی است که در همین راستا ،همواره نسبت به ترویج و حمایت از خرید کالای استاندارد ایرانی تلاش نموده است.
کد خبر: ۶۹۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 15 December 2018

محمود رضا نیازی در گفتگو باخبرنگار تابناک افزود:در راستای صیانت از حقوق شهروندان، طرح نظارتی ویژه شب یلدا، با اولویت تمرکز بر عرضه مواد غذایی از روز شنبه 24 آذر ماه در دستور کار اداره کل استاندارد کرمانشاه قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امنیت و سلامت شهروندان از اولویت های سازمان ملی استاندارد بوده و نگاه هشیارانه استاندارد، کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار را در هفته منتهی به شب یلدا به دقت رصد کرده و چنانچه کالاهای موجود در مراکز عرضه صنفی استان مغایر با شاخص‌های استاندارد باشد، اقدامات حقوقی لازم با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این نوع کالا ها به عمل خواهد آمد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه اظهار داشت:از ابتدای سال جاری قریب 11 هزار بازرسی از فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری در حوزه صنایع غذایی، ساختمانی و معدنی، شیمیایی، برق و الکترونیک، خودرو و نیروی محروکه ... در فروشگاهها و واحدهای صنفی سطح استان توسط کارشناسان استاندارد انجام شده که در این راستا ،بیش از 4500 کالای فاقد علامت استاندارد ، شناسایی و جمع آوری شده است.

نیازی تصریح کرد: طبق تبصره 3 ماده 59 قانون نظام صنفی کشور، عرضه و نگهداری و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری بدون علامت استاندارد ایران ممنوع بوده و با متخلفان از قوانین استاندارد برخورد قانونی خواهد شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار