رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان کرمانشاه گفت: فعلا خبری از کاهش قیمت لبنیات در کرمانشاه نیست.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 15 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسن موسوی با اشاره به صحبت‌هایی که درباره کاهش حدود 10 درصدی قیمت لبنیات در کشور مطرح شده، افزود: فعلا این کاهش قیمت در کرمانشاه صورت نگرفته است.

وی از برگزاری جلسات مختلف در این زمینه خبر داد و یادآوری کرد: قرار است به زودی با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه تصمیمات لازم درباره کاهش قیمت لبنیات اخذ شود.

رئیس اتحادیه خواربارو لبنیات‌فروشان کرمانشاه با بیان اینکه کاهش قیمت انواع لبنیات ابتدا باید از سوی کارخانجات صورت گیرد، عنوان کرد: بعد از اینکه کارخانجات قیمت خود را پایین بیاورند، ما هم با واحدهایی که گران فروشی کنند برخورد لازم را خواهیم داشت.

موسوی از افزایش قیمت‌های اخیر انواع محصولات لبنی هم یاد کرد و ادامه داد: برخی انواع لبنیات 30 تا 50 درصد افزایش قیمت داشته و گاهی قیمت‌ها هفتگی بالا می‌رفت.

وی با بیان اینکه این افزایش قیمت از سوی کارخانجات صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: گاها کارخانه‌ها چون به صورت غیرقانونی قیمت‌های خود را بالا می‌بردند از ارائه فاکتور به مغازه‌داران هم خودداری می‌کنند.

رئیس اتحادیه خواربارو لبنیات‌فروشان کرمانشاه اظهار کرد: همین عدم ارائه فاکتور خود زمینه‌ساز تخلف بوده و بارها موضوع را حتی از سوی تعزیرات حکومتی پیگیری کردیم که کارخانجات را ملزم به ارائه فاکتور کنند، اما نتیجه‌ای نداشت.

موسوی با بیان اینکه خود اتحادیه و واحدهای صنفی نیز از گرانی لبنیات گلایه دارند، گفت: نتیجه این گرانی کاهش خرید لبنیات از سوی مردم و کساد شدن بازار است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار