سرپرست هیات وزنه برداری استان کرمانشاه گفت: بزودی اولین دوره استعدادیابی وزنه برداری بانوان را در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 15 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعدی رشیدی، بااشاره به راه اندازی رشته وزنه برداری بانوان در کرمانشاه از یک سال پیش، اظهارکرد: طی این مدت 45 بانوی ورزشکار کرمانشاهی در رشته وزنه برداری فعال شده اند.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان که چندی پیش در مشهد برگزار شد نیز بانوان وزنه بردار استان موفق به کسب سه مدال رنگارنگ این مسابقات شدند.

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه تصریح کرد: در مسابقات استعدادهای برتر وزنه برداری کشور که اوایل آذر در سنندج برگزار شد هم از چهار بانوی وزنه بردار کرمانشاه که به این مسابقات اعزام کردیم، دو نفر موفق به کسب مدال شدند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه ورزشکاران خوبی در وزنه برداری بانوان دارد، گفت: در تمام روزهای هفته تایمی از سالن وزنه برداری شهر کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی تختی را در اختیار بانوان فعال در این رشته قرار می دهیم تا تمرین داشته باشند.

رشیدی از تلاش برای معرفی بیشتر این رشته میان خانواده های کرمانشاهی خبرداد و عنوان کرد: در این راستا اولین دوره استعدادیابی وزنه برداری بانوان را در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد که فراخوان آن را نیز اعلام کرده ایم.

وی به پیشینه خوب وزنه برداری در کرمانشاه نیز اشاره کرد و یادآورشد: باتوجه به سابقه خوبی که این استان در رشته وزنه برداری دارد، خوشبین هستیم که خانواده های کرمانشاهی استقبال مطلوبی از این رشته داشته باشند.

به گفته سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه در بخش داوری و مربیگری نیز سه نفر از بانوان کرمانشاهی کلاس ها و دوره های آموزشی را گذرانده اند و بزودی مدرک آنها صادر می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار