دبیر فدراسیون ورزش سه گانه باانتقاد از بودجه اندکی که به این فدراسیون اختصاص می یابد، گفت: به هیات های استانی گفته ایم به دنبال راه های تامین مالی جدید باشند و خودکفا شوند.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا منطقه کرمانشاه، علیرضا صفری امروز(25 آذر) در مجمع انتخاباتی هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه، بودجه اندک ورزش سه گانه را از جمله نقص های این رشته در کشور دانست و گفت: متاسفانه علیرغم اینکه ورزش سه گانه رشته ای تجهیزات محور است و برای فدراسیون و خانواده های ورزشکاران این رشته تامین هزینه خرید تجهیزات امکانپذیر نیست، اما میزان اعتباری که به فدراسیون ما تعلق می گیرد، کمتر از همه فدراسیون های دیگر است.

وی بابیان اینکه میزان اعتباری که طی سنوات گذشته به این فدراسیون اختصاص یافته، تنها به اندازه پرداخت حقوق پرسنل و کمک ناچیز به هیات های شهرستانی بوده، افزود: البته میزان بودجه این فدراسیون در سال 97 به نسبت سالهای گذشته بهتر بود، اما در تلاشیم تعامل خود را با وزارتخانه بیشتر کنیم تا میزان بودجه فدراسیون سه گانه را افزایش دهیم.

این مسئول باتاکید براینکه هیات های استانی باید به سمت خودکفایی و پیدا کردن راه های تامین مالی جدید باشند، عنوان کرد: با این بودجه اندک که دریافت می کنیم، امورات این رشته در کشور نمی گذرد، در این راستا راهکارهای مختلف خودکفایی را به هیات ها اعلام می کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش سه گانه در ادامه گفت: ورزش سه گانه رشته ای شناخته شده در کشور نیست که بخشی از این مسئله به کم کاری هیات های استانی ما باز می گردد، لذا باتوجه به اینکه هیات های استانی بازوان اجرایی فدراسیون محسوب می شوند، انتظار داریم که در بحث شناساندن این رشته در استان های خود اقدام کنند.

وی برگزاری همایشات مختلف از جمله همایشات دوگانه آبی، دو گانه زمینی و سه گانه زمستانی را از جمله راهکارهای ترویج و توسعه ورزش سه گانه در استان ها دانست و افزود: در بخش استعدادیابی نیز تعامل خوبی با آموزش و پرورش و نیروهای مسلح باید برقرار کنیم.

صفری تاکید کرد: درکنار مسئله استعدادیابی، باید به حفظ استعدادهای موجود با حمایت و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای آنها توجه ویژه ای داشت.

وی یادآورشد: همچنین باید به منظور رشد و توسعه رشته خود با فدراسیون ها و هیات های نزدیک به ورزش سه گانه همچون شنا، دوومیدانی و دوچرخ سواری تعاملی سازنده داشته باشیم.

دبیر فدراسیون ورزش سه گانه در ادامه بااشاره به درپیش بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش سه گانه، اظهارکرد: حدود پنج تا شش هیات استانی ما به اتمام دوره ریاست هیات ها رسیده اند، لذا از آنها خواسته ایم تا پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون مجامع انتخاباتی خود را برگزار کنند.

وی همچنین بابیان اینکه تاکنون چند استان کشور اقدام به راه اندازی مدارس سه گانه کرده اند، تاکید کرد: باتوجه به موفقیت آمیز بودن فعالیت این مدارس در سایر استان ها، انتظار داریم که در استان کرمانشاه نیز بزودی شاهد راه اندازی این مدرسه باشیم.

صفری کرمانشاه را از استان های پیشرو و برتر در ورزش سه گانه دانست و گفت: رئیس جدید هیات این استان باید از ظرفیت تمام پیشکسوتان و قهرمانان این رشته به عنوان خرد جمعی استفاده کند تا رشد ورزش سه گانه کرمانشاه همچون گذشته تداوم داشته باشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار