هشت سال پیش بود که ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه در حاشیه یکی از شهرهای استان جسدی کشف و بلافاصله تحقیقات را برای شناسایی قاتل آغاز کردند.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،چندی نگذشت که با تلاش و بررسی های گسترده مامورین، قاتل جوان این پرونده دستگیر شد و به قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

پرونده این قتل با گذشت چندسال همچنان باز و تلاش خانواده قاتل برای کسب رضایت از خانواده مقتول بی فایده بود، تا اینکه سال 94 ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه شکل گرفت و پرونده به این ستاد ارسال شد.

جبار تجری رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، درخصوص این پرونده اظهارکرد: سه سال پیش زمانی که ستاد تالیف قلوب استان راه اندازی شد، تعدادی پرونده قتل برای سازش به این ستاد ارجاع شد که این پرونده نیز از جمله آنها بود که پس از طی مراحل قانونی و نیز تایید رای نهایی از دیوان عالی و صدور حکم استیضان، با درخواست خانواده‌اش به ستاد تالیف قلوب ارسال شد.

وی افزود: پس از دریافت و مطالعه پرونده و با لحاظ جوانب مختلف، تلاش های گسترده ای را برای مصالحه بین طرفین دعوی با دعوت از خانواده مقتول به شورای حل اختلاف آغاز کردیم.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه بااشاره به برگزاری جلسات مکرر اعضای ستاد، حضور در منزل خانواده‌ مقتول و استفاده از بزرگان و معتمدین محلی برای اخذ رضایت خانواده مقتول، اعلام کرد: سرانجام پس از سه سال تلاش اعضای ستاد تالیف قلوب، خانواده مقتول آذر امسال در یکی از دفاتر اسناد رسمی کرمانشاه حضور یافته و رضایت کامل خود را اعلام کردند و مصالحه انجام گرفت.

وی یادآورشد: خوشبختانه با رضایت خانواده مقتول، جوانی که هشت سال کابوس چوبه دار را می دید، اکنون از این کابوس رهایی یافته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار