فاطمه واحدی به عنوان رئیس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش سه گانه کرمانشاه امروز(25 آذر) با حضور دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش استان در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزارشد.

در این مجمع مهدی سیف الله پور و فاطمه واحدی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه بودند که پس از انجام رای گیری، فاطمه واحدی با کسب 9 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه برای مدت چهارسال رییس این هیات ورزشی شد.

رئیس جدید هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه دراین نشست به کمبودها و مشکلات این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران رشته سه گانه در استان کرمانشاه هیچ فضا و مکانی برای تمرین در اختیار ندارند.

وی بابیان اینکه کمبود فضای تمرینی و تجهیزات طی سالهای گذشته باعث کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته در استان شده، عنوان کرد: درحال حاضر تنها 130 ورزشکار سازمان یافته در این رشته در استان داریم.

واحدی تاکید کرد: در نظر داریم از فضاها و امکانات دیگر دستگاه ها، پارک ها و اماکن عمومی برای توسعه این رشته استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین به غیر از شش شهرستان استان، در سایر شهرستان ها هیات ورزش سه گانه فعال نیست که فعال کردن هیات در تمام شهرستان ها را در دستورکار قرار خواهیم داد.

رئیس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه یادآورشد: از سوی دیگر تعامل خود را با آموزش و پرورش استان و دیگر نهادها بالا خواهیم برد.

وی کسب رتبه و جایگاه مناسب در رقابت های کشوری و برون مرزی، شناساندن این رشته به مردم استان، تلاش برای داشتن روندی روبه رشد، مدال آوری، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مربیان و داوران، تربیت نیروی فنی، کاهش فاصله سه گانه استان با استانداردهای کشوری، افزایش هیات ها، جذب مالی از طریق اسپانسر، حمایت از ورزشکاران کم بضاعت، برگزاری همایش های مختلف استانی، همگانی کردن این رشته و تقدیر از ورزشکاران را از دیگر برنامه های خود برای هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه عنوان کرد.

پیش از این خلیل تنها رییس هیات سه گانه استان کرمانشاه بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار