مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار سومین نمایشگاه شب یلدا همزمان با اولین جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حامد وفاپور  گفت: این نمایشگاه از امروز (25آذر) تا 30 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برقرار است.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ متر و با حضور ۱۰۰ غرفه از شهرهای کرمانشاه، تهران، یزد، شیراز، اصفهان، اردبیل، زنجان، رشت و همدان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ساعت بازدید از نمایشگاه را هر روز از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه اعلام کرد.

وفاپور اقلامی که در نمایشگاه عرضه می‌شود را شامل آجیل، خشکبار، تنقلات شب یلدا و ... عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به برپایی اولین جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی گفت: در این جشنواره محصولاتی مانند انار، گردو، بادام، تخمه و ... مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌شود.

وفاپور خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه (28 آذر) نیز مراسم تقدیر از کشاورزان برتر با حضور مسئولان استان درحاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مصوب

خسرو شهبازی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه نیز در این خصوص گفت: خوشبختانه در سال زراعی گذشته با الطاف الهی، تلاش کشاورزان و بکارگیری توصیه های کارشناسان بخش کشاورزی، شاهد تولید بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی بودیم که لازم بود به شکرانه این نعمت الهی مراسم مناسبی برپا شود .

شهبازی هدف از برگزاری این نمایشگاه و جشنواره را قدردانی و خداقوت به کشاورزان سخت کوش، ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، عرضه مستقیم محصولات و تولیدات فرآوری شده بخش کشاورزی، تقدیر از برترین کشاورزان در سال زراعی گذشته و آشنایی بیشتر مردم با توانمندیهای بخش کشاورزی استان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد .

وی اضافه کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده در طول شش روز برگزاری نمایشگاه، محصولات کشاورزی با قیمت مناسب و مصوب دولتی تحت نظارت مدیریت تنظیم بازار استان و سایر مسئولین نظارتی به مردم ارائه می شود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار