سالار غلامی، بوکسور کرمانشاهی که برای حضور در لیگ جهانی بوکس به تیم تایتل فایت کانادا پیوسته است در نخستین دیدار خود در این لیگ مقابل حریف مکزیکی به برتری دست یافت.
کد خبر: ۶۹۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس لیگ جهانی بوکس از روز گذشته در شهر تورنتنو کانادا آغاز شد و سالار غلامی، کاپیتان تیم ملی بوکس ایران توانست در گام نخست مقابل بوکسوری از کشور مکزیک پیروز شود.

غلامی، بوکسور کرمانشاهی در دومین دیدار خود در لیگ پانزدهم 14 دی‌ماه در برابر آلوارز بوکسور کلمبیایی که دارای تایتل حرفه‌ای است مبارز خواهد کرد، این دیدار در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

کاپیتان تیم ملی بوکس با بیان اینکه وی نخستین بوکسور تاریخ ایران است که در لیگ جهانی بوکس بازی می‌کند، تاکید کرد: تنها بوکسور ایران و آسیا در لیگ جهانی بوکس هستم که امیدوارم بازی‌های خوبی انجام بدهم.

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی بوکس بر می‌گردد یا خیر، اظهار داشت: بارها در این خصوص صحبت کرده‌ام که هر وقت لازم باشد با افتخار برای تیم کشورم بازی می‌کنم، البته این مسئله به نظر مربیان تیم ملی بستگی دارد که آیا می‌خواهند برای آن‌ها بازی کنم یا نه، اما شخصا تمایل دارم برای تیم ملی بازی کنم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار