مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تیربرقهای مزاحم در برخی مناطق برای شبکه توزیع مشکل ایجاد می کنند.
کد خبر: ۶۹۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 17 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،علیمراد مرادی مجد  اظهار داشت: تیربرق ها زمان احداث شبکه ها متناسب با معابر، جداول خیابان ها و حریم راه ها مدنظر قرار می گیرند به گونه ای که از شهرداری یامعابر خارج از راه از اداره راه و شهرسازی استعلام گرفته می شود.

وی افزود: به دلیل برخی اصلاحات هندسی یک خیابان یا تعریض پیاده‌رو تیربرق ها جابجا وداخل خیابان یا معابر قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: این تغییرات توسط شهرداری یا بنیاد مسکن به ویژه با اجرای طرح هادی انجام می شود و سبب خواهد شد شبکه ها در معرض دید قرار گیرد این در حالی است که ما در زمان احداث تمام ضوابط را رعایت کرده ایم.

وی افزود: براساسی ضوابط هزینه جابجایی برعهده شهرداری یاهر نهاد جابجا کننده است که اکثر مواقع این اتفاق نمی افتد و شبکه های ما بامشکل مواجه می شود و چون جزکارهای روتین نیست اعتباری در نظر گرفته نمی شود مگراینکه حادثه سازی شود.

مرادی مجد گفت: با توجه به اینکه جابه‌جایی ها به صورت متداول انجام می‌شود، آماری از تعداد تیربرقهای مزاحم در معابر در دست نداریم بااین حال در معابری که شهرداری شهرک جدیدی ایجاد یا پیاده روتعریض شود تیربرق ها در جایی نامناسب قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: هزینه جابجایی تیربرق ها را محاسبه وبه حساب شهرداری می گذاریم با این حال نیازمند تعامل بیشتر بین شهرداری و دستگاه های خدمات رسان هستیم تا بامشکلات این چنینی مواجه نشویم.

ب

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار