سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:کرمانشاه ۱۳۰۰ بار مورد حمله موشکی دشمن قرار گرفت، چرا نباید منطقه جنگی محسوب شود.
کد خبر: ۶۹۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 18 December 2018

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بروید وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان در کرمانشاه را بنگرید، به خدا وضعیت اردوگاه‌های فلسطینی از وضعیت اسکان مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بهتر است چراکه این مردم وضعیت به شدت نابسامان و فلاکت‌باری دارند.

وی خاطر نشان کرد: ما نمایندگان در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس باالتفاق در جریان مسائل و مشکلات کشور هستیم اما متأسفانه در دولت جمهوری اسلامی اراده‌ای برای حل مشکلات نمی‌بینم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت:با توجه به اینکه اقتصاد ایران هجدهمین اقتصاد جهان است، ۹درصد از منابع طبیعی دنیا در اختیار ایران قرار دارد، معادن، فلزات، نفت و گاز و آب‌های سرشاری که در مرزهای وجود دارند زبان‌زد خاص و عام شده‌اند اما بیکاری و نارضایتی مردمی اختلاس مسئولان کشور، فشار تحریم‌ها، بیکاری جوانان و مشکل ازدواج جوانان در کشور فراوان است، همچنین براساس نظر کارشناسان علوم اجتماعی در رسانه ملی، بیش از ۱۴میلیون جوان از سن ازدواج‌شان گذشته‌اند.

جاسمی تصریح کرد:متاسفانه جوانانی با تحصیلات عالیه حداقل کارشناسی ارشد به ورطه فراموشی سپرده شده‌اند اما در مقابل داماد آقای رئیس‌جمهور معاون وزیر صنعت شده است لذا برای وزیری همچون آقای رحمانی تأسف می‌خورم که از نیروهای ارزشی و ولایت‌مدار بوده چنین کاری را انجام داده است.

وی تاکید کرد:آقای وزیر صنعت به جای اینکه دنبال صنعت و معدن کشور و ارتقاء سطح بازرگانی کشور باشید به دنبال این هستید که آقای رئیس‌جمهور دامادش را به شما معرفی کند یا یک جانبه وی را معرفی کنید وقتی هم که ماجرا لو رفت بگویند که رئیس‌جمهور نظر نداشته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار