تور فناوری بازدید تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر مدارس کرمانشاه از پارک علم و فناوری جهادددانشگاهی استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 18 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیامک آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه امروز(27 آذر) درحاشیه برپایی این تور یک روزه ، هدف از اجرای این برنامه را معرفی پارک علم و فناوی و خدمات آن به دانش آموزان دانست و اظهارکرد: در این بازدید جنبه های مشارکت و همکاری دانش آموزان با پارک علم و فناوری استان را تشریح می کنیم.

وی افزود: همچنین در این بازدیدها با دعوت و معرفی کارآفرینان برتر حوزه علم و فناوری استان، سعی در انتقال تجارب این افراد به دانش آموزان داریم.

معاون پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزاری مسابقه ایده پردازی دانش آموزان را از دیگر برنامه های این بازدید عنوان کرد و گفت: امیدواریم برگزاری این تور به آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و در نهایت چگونگی ارائه ایده، ثبت و تجاری سازی آن کمک کند.

وی همچنین توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری را از رسالت های مهم پارک علم و فناوری عنوان کرد و گفت: از آنجایی که توسعه چنین فرهنگی مستلزم نهادینه کردن آن از رده های سنی پائین است، لذا پارک علم و فناوری کرمانشاه طی سالهای گذشته چنین برنامه هایی را بصورت مستمر اجرا کرده و امسال نیز منسجم، هدفمند و متنوع تر از قبل اجرای برنامه ها را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: به منظور اشاعه و توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در جامعه، به شناسایی مخاطبین ویژه خود خصوصا در حوزه آموزش و پرورش و سایر ادارات استان و ارتباط و همکاری با آنها پرداخته ایم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار