مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تمام راه‌های روستایی، اصلی و فرعی استان اکنون باز است و در هیچ محوری مسدود شدن به دلیل بارش برف نداشتیم.
کد خبر: ۶۹۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 18 December 2018

به گزارش تابناک به نقل زا ایسنا،فریبرز کرمی  با اشاره به بارش برف و بارانی که از روز گذشته اکثر نواحی استان را دربر گرفت، افزود: در هیچ مسیری مسدود شدن راه به دلیل بارش برف نداشتیم.

وی ادامه داد: اخباری که درباره مسدود شدن مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی منتشر شده صحت ندارد و تردد در تمام راه‌ها برقرار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه مسیرهای سردسیر استان از جمله در منطقه اورامانات به دلیل سرما و یخبندان لغزنده است، عنوان کرد: تردد در این محورها نیازمند زنجیرچرخ است.

کرمی از ریزش کوه در محور پاتاق هم به دنیال بارندگی‌های اخیر خبر داد و یادآور شد: این مسیر در کوتاه‌ترین زمان ریزش برداری شد و اکنون تردد در آن برقرار است.

وی از آماده‌باش بیش از 550 نیروی راهداری در قالب 35 راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار هم یاد کرد و گفت: 9 دستگاه نمک‌پاش مکانیزه و دو کامیون نمک‌پاش نیز آماده ارائه خدمات در جاده‌ها هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار