مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح برخورد با عرضه و توزیع پوشاک قاچاق در سطح فروشگاه‌های البسه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،داریوش جودکی ، از طرح برخورد با عرضه و توزیع پوشاک قاچاق در سطح فروشگاه‌های البسه استان خبر داد و اظهار داشت: ستاد مبارزه با کالا و ارز متولی برخود با پوشاک قاچاق است پدیده‌ای که می‌تواند ضربه جدی به اقتصاد و اشتغال کشور وارد کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا عرضه پوشاک بدون داشتن شناسه ممنوع است در این راستا اکیپ‌های از تعزیرات و سازمان بازرسی با مراجعه به فروشگاه‌های سطح شهر این مهم را ابتدا به صاحبان واحدهای صنفی عرضه پوشاک تذکر می‌دهند تا هر چه سریع‌تر کالاهای خارجی خود را از سطح عرضه جمع‌آوری کنند.

وی با بیان اینکه طرح ضربتی برخورد با پوشاک قاچاق از روز گذشته به صورت جدی آغاز شده است، افزود: تمامی برندهای خارجی در راستای حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی و همچنین حمایت از اشتغال جوانان بیکار باید شناسه ثبت داشته باشند.

جودکی در ادامه از برخورد جدی با برندهای خارجی فاقد شناسه ثبت خبر داد و تاکید کرد: پوشاکی که فاکتور خرید نداشته باشند و مبدا خرید آن مشخص نباشد، قاچاق محسوب می‌شود.

این مسوؤل به فعالیت 2 هزار و 500 واحد صنفی عرضه پوشاک در شهرستان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: باید تولید در سطح کشور نیز به سطح بالایی ارتقا یابد.

جودکی نداشتن برچسب قیمت و عدم ارائه فاکتور فروش به مشتریان را تخلف دانست و گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات را با سامانه 124 (سازمان بازرسی) و 135 (سازمان تعزیرات حکومتی) در میان بگذارند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار