محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان۴۰ پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله زده استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 December 2018

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این پروژه‌ها شامل ۱۳ پروژه دانشگاهی و ۲۷ پروژه‌ای است که توسط خیرین ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد:در تفاهم نامه‌ای که میان خیرین و وزارت بهداشت برای احداث مراکز سلامت در مناطق زلزله زده به امضارسیدبا گذشت یک سال از این سفر ۲۷خانه بهداشت توسط خیرین ساخته و آماده بهره برداری است که در این سفر با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: ۱۹ خانه بهداشت در شهرستان سرپل ذهاب، سه خانه بهداشت در شهرستان جوانرود، دو مورد در شهرستان اسلام آبادغرب و در هریک از شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و ثلاث باباجانی نیز یک خانه بهداشت افتتاح می‌شود.

به گفته این مسئول،۱۳ پروژه بخش دانشگاهی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مرادی تاکید کرد:مقاوم سازی و بهسازی بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب از مهم‌ترین پروژه‌ها است که این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

گفتنی است،افتتاح بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی، افتتاح تعمیرات نوسازی بیمارستان قصرشیرین و تعمیرات هتلینگ بیمارستان اسلام آبادغرب و مراسم تقدیر ازخیرین فعال در مناطق زلزله زده از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این سفر  می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار