مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای افزایش عرضه مرغ منجمد در استان به منظور تعدیل قیمت مرغ خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 05 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،اسماعیل پرویزی فر ، اظهار کرد: با افزایش قیمت مرغ در بازار عرضه مرغ منجمد با هدف تعدیل قیمت‌ها انجام شده، به نحوی که تاکنون روزانه حداقل هفت تن مرغ منجمد در سطح استان عرضه شده است.

پرویزی فر با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش عرضه مرغ منجمد در سطح استان، افزود: در تلاشیم تا میزان عرضه مرغ منجمد را به ۱۰ تن در روز برسانیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهر کرمانشاه بین ۱۲ تا ۱۳ مرکز عرضه مرغ منجمد وجود دارد، افزود: در تلاشیم با همکاری برخی فروشگاه های زنجیره ای تعداد مراکز عرضه مرغ منجمد را به ۲۵ مرکز در شهر کرمانشاه برسانیم.

پرویزی فر ادامه داد: در شهرستانها نیز عرضه مرغ منجمد به تناسب نیاز در دست اقدام است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به قیمت مرغ در بازار داشت و افزود: امروز (۱۵ دی) مرغ در استان کرمانشاه به طور میانگین با قیمت هر کیلوگرم بین ۱۲۷۰۰ تا ۱۲۸۰۰ تومان عرضه می شود که نسبت به روزهای گذشته روند کاهشی داشته است.

پرویزی فر سپس قیمت منطقی هر کیلوگرم مرغ در شرایط کنونی با توجه به افزایش قیمت نهاده ها و دیگر هزینه های تولید را حدود یازده هزار تومان عنوان کرد و افزود: اگر قیمت ها به کمتر از این میزان برسد، مرغداران ضرر می‌کنند.

وی در پایان گفت: عرضه مرغ منجمد با هدف تعدیل قیمت ها تا زمانی که قیمت مرغ به کمتر از ۱۲ هزار تومان برسد ادامه پیدا خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار