قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این مجمع اجرای ۱۶ پروژه را در مناطق زلزله‌زده آغاز کرده است، گفت: چهار پروژه از این تعداد در مراحل پایانی بوده و‌ مابقی پروژه‌ها از ۳۰ تا۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: ۶۹۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 05 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، سیدعباس پورهاشمی صبح امروز در دیدار با محمود‌رضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های خیران‌ در مناطق زلزله‌زده بازتاب بسیار خوبی در کشور داشته است.

وی با بیان اینکه این مجمع اجرای ۱۶ پروژه را در مناطق زلزله زده آغاز کرده است، گفت: چهار پروژه از این تعداد در مراحل پایانی بوده و‌ مابقی پروژه‌ها از ۳۰ تا۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

آنگونه که قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور می‌گوید، این پروژه ها شامل13 خانه بهداشت، 2 مرکز جامع سلامت و مرمت یک مرکز جامع سلامت است.

پورهاشمی در پایان، گفت: در صورت تامین کامل اعتبار مالی، این مجمع ساخت پنج پروژه جدید را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، ششم دی‌ماه جاری، 27 خانه بهداشت روستایی در مناطق زلزله‌زده « 19 خانه بهداشت در شهرستان سرپل‌ذهاب و در روستاهای مشنکار، الیاسی احمد، آب باریک، سرزل، کلاشی، کلینه، بانی‌هوان، بزمیر آباد، کوئیک عزیز، دارتوت، چناره علی‌مدد، تپه رش، امام عباس، تایشه‌ای، قره‌بلاغ اعظم، میل قادر، تپه داراب‌خان، گلم‌کبود و کیله‌سفید؛ سه خانه بهداشت در روستاهای زیران، مزران و چشمه میران شهرستان جوانرود؛ یک خانه بهداشت در روستای آقابرار قصرشیرین؛ 2 خانه بهداشت در روستاهای چغاگل و ضمیمه شیان اسلام آبادغرب؛ یک خانه بهداشت در روستای شیرزادی گیلان‌غرب و یک خانه بهداشت دیگر نیز در روستای آبدالان میرکی ثلاث باباجانی» که با همکاری خیران سلامت احداث شده بود، با حضور قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بازوند استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار