مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت:در سال گذشته ۹۰ مورد و در سال جاری ۵۷ مورددوره های آموزشی برگزار شده است که طی این دوسال ۱۴۴۰ نفر در این دوره ها شرکت و آموزش دیدند.
کد خبر: ۷۰۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 06 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه، بیژن کردستانی یکی از مهمترین خدماتی که شرکت شهرک های صنعتی به مخاطبان خود ارائه می دهد را آموزش در زمینه های مختلف دانست و افزود: طی سال های گذشته ۲۱۳دوره آموزشی برگزار کردیم و به بیش از ۵۵۰۰ نفر در زمینه های مختلف آموزش دادیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه این دوره ها برای مديران و شاغلين واحدهای، صاحبان سرمايه و علاقه مندان به سرمايه گذاری صنعتی برگزار می شود، عنوان کرد: این آموزش ها منجر به ارتقا علمی فراگيران و توانمندسازی شاغلين واحدهای صنعتی می شود.

به گفته کردستانی، این آموزش ها در زمینه مسائل مديريتی و تخصصی نظيرمسائل بازار، بهره وری، استانداردهای كيفی، موضوعات تخصصی صنايع و..... است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ها به صورت حضوری و مجازی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه اولويت آموزش ها را با واحدهای صنعتی و صنفی داخل شهركها و نواحی صنعتی، كسب و كارهای كوچك و متوسط خارج از شهرك ها ونواحی صنعتی، اعضای خوشه های كسب و كار، فن بازارها، مشاورين مستقر در مراكز خدمات فناوری و كسب و كار و اجزای شهر كهای فناوری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شركت كنندگان در اين دوره ها از يارانه های آموزشی برخوردار می گردند، تاکید کرد: 80 درصد هزينه برگزاري دوره هاي آموزشي در قالب يارانه توسط شركت شهركهای صنعتی پرداخت می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار