رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: ۸۴ درصد از کل اقتصاد استان را بخش خصوصی تشکیل می دهد و تنها بخش کوچکی از آن سهم دولت است.  
کد خبر: ۷۰۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 08 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، کیوان کاشفی در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان صنعت و معدن کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه که با حضور مقامات کشوری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد ،افزود:فضای اقتصادی کشور در طول 15 تا 20 سال گذشته تا این حد سنگین نبوده است که امیدواریم این روند نیز به زودی سپری شود.

وی خاطر نشان کرد:یکی از عمده مشکلات اساسی صادرکنندگان پیمان‌سپاری ارزی است که متاسفانه گارد بانک مرکزی در این زمینه به شدت بسته است در حالی که این پیمان‌سپاری ارزی صادرات کشور را مختل کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: وزارت صمت در زمینه مذاکرات درباره پبمان‌سپاری ارزی باید اتاق بازرگانی را همراهی کند،زیرا در موضوع پیمان‌سپاری ارزی هرچند بانک مرکزی درخواست بازگشت ارز به کشور را دارد و منطقی نیز است اما نباید فشار تنها بر بخش خصوصی باشد.

کاشفی تصریح کرد:اخیراً در زمینه کارت بازرگانی نیز از طرف قوه قضاییه و افراد دیگر تحت فشار هستیم،گاهی  این خود ما هستیم که مانعی در مسیر اقتصادی ایجاد می کنیم و در این زمینه سختگیری می‌شود.

وی ابراز داشت:مشکلات موجود برای جلوگیری از مختل شدن بدنه اقتصادی کشور باید رفع شود،متأسفانه در مشکلات موجود مسببان اصلی رها می‌شوند به طوری که سیل نقدینگی کشور را در می‌نوردد و ساختار و اقدامات عملیاتی برای اصلاح نظام بانکی وجود ندارد.

گفتنی است،پیش از این محسن رستمی بعنوان سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت بود که از امروز محسن دارابی بعنوان رئیسسازمان صمت استان کرمانشاه  منصوب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار