رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه گفت: تا سال آینده شاهد افتتاح دو زورخانه در کرمانشاه و کلنگ زنی چهار زورخانه در شهرستان‌های استان خواهیم بود.
کد خبر: ۷۰۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 09 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سالار احمدزاده  بااشاره به گذشت بیش از یک دهه از توقف ساخت زورخانه امام رضا(ع) در کرمانشاه به دلیل عدم تخصیص اعتبار، اظهارکرد: این پروژه از تابستان امسال با تامین اعتبار مورد نیاز مجددا فعال شده و درحال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه این زورخانه با مساحت 250 متر در ضلع شمالی محوطه مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه قرار دارد، افزود: تلاش کرده ایم در ساخت این زورخانه، علاوه بر رعایت تمام مسائل سنتی و لحاظ فرهنگ ورزش زورخانه ای، نگاهی مدرن و به روز داشته باشیم.

رئیس هیات پهلوانی و ورزش زورخانه ای کرمانشاه تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، این زورخانه نیمه اول سال 98 افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از احداث زورخانه امام حسن(ع) شهر کرمانشاه نیز تا سال آینده خبرداد و تاکید کرد: این دو زورخانه پس از زورخانه فردوسی – با قدمت بیش از 50 سال – دیگر زورخانه های دولتی کرمانشاه خواهند بود.

احمدزاده در ادامه با بیان اینکه مقدمات احداث چهار زورخانه نیز در شهرستان های هرسین، صحنه، قصرشیرین و سرپلذهاب فراهم شده، تاکید کرد: پیگیری ها برای تخصیص بودجه جهت احداث این زورخانه های جدید انجام شده و امیدواریم تاپایان امسال بتوانیم کلنگ زنی آنها را انجام دهیم.

در حال حاضر در استان کرمانشاه 16 زورخانه فعالیت دارند.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار